Dlaczego warto?
Dlaczego warto wystawiać się na Targach Mieszkań i Domów?
-
- Po pierwsze: nasze doświadczenie w organizacji imprez targowych i konferencyjnych dla rynku nieruchomości jest olbrzymie – w ciągu ostatnich 20 lat zorganizowaliśmy ponad 230 wydarzeń w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście, Krakowie i Zakopanem.
- Po drugie: skuteczność to nasze drugie imię – nasze kampanie marketingowe docierają do setek tysięcy osób z wykorzystaniem takich kanałów jak: Google Ads, Facebook Ads, OOH (billboardy, citylighty, reklamy na ekranach LED, plakaty w autobusach i na ich tylnych powierzchniach, billboardy mobilne, reklamy w metrze i kolejach SKM), stacjach radiowych, itp.
- Po trzecie: social media to nasza codzienność: profile naszych imprez targowych obserwuje w sumie ponad 72 tys. osób. W trakcie kampanii reklamowej liczba wyświetleń naszych komunikatów przekracza 5,1 mln!
- Po czwarte: nasze targi odwiedzają tysiące osób zainteresowanych kupnem własnego M. Najczęściej są to młodzi ludzie (aż 47% odwiedzających znajduje się w przedziale wiekowym 25-34 lata), którzy poszukują pierwszej, własnej nieruchomości. W targach biorą udział również młode małżeństwa, którym rodzina niebawem się powiększy, w poszukiwaniu większego mieszkania lub domu. Zdecydowana większość uczestników targów to osoby czynne zawodowo, które posiadają zdolność kredytową. Ponad 80% biletów na nasze targi (w Poznaniu) sprzedawanych jest online. Znaczna część naszych zwiedzających korzysta z BEZPŁATNEGO wejścia na targi. Po rejestracji, uczestnicy nie muszą już kupować biletów.
- Po piąte: unikalna wiedza, której nie znajdziesz nigdzie indziej, jest dostępna na naszych targach. Darmowe wykłady, seminaria, warsztaty i indywidualne porady naszych ekspertów pozwolą na zdobycie informacji niezbędnych w procesie zakupu mieszkania oraz zaciągania kredytu hipotecznego. Ok. 60% naszych wystawców to deweloperzy, jednak swoją ofertę prezentują również agencje nieruchomości, banki, pośrednicy finansowi, producenci materiałów wykończeniowych, mebli i artykułów gospodarstwa domowego czy projektanci i architekci wnętrz.
- Po szóste: promocja wystawców, którzy biorą udział w naszych targach, to nie tylko dwa dni imprezy. Katalog targowy, który otrzymują wszyscy odwiedzający w cenie biletu, jest cennym źródłem informacji rynkowych, po które kupujący sięgają wielokrotnie jeszcze na długo po zakończeniu wydarzeń.
- Po siódme: organizujemy targi w nowoczesnych, funkcjonalnych, dobrze znanych zwiedzających obiektach.
- Po ósme (i najważniejsze): w tym, co robimy, jesteśmy po prostu najlepsi


